Scoala de Vara GPeC 2012 – intalnirea profesionistilor romani din e-commerce

Cea de-a doua editie a Scolii de Vara GPeC 2012 a avut anul acesta loc in perioada 5-10 septembrie, la Moeciu de Jos, judetul Brasov.

50 de specialist romani in e-commerce au invatat lucruri utile despre e-mail marketing, google AdWords, marketing si publicitate online, web analytics, SEO, optimizarea ratei de conversie si usability, logistica, social media, customer journey in e-commerce.


Scoala de Vara GPeC a cuprins o serie de cursuri, exercitii practice, sesiuni de lucru fata in fata, discutii in panel, socializare, teambuilding si distractie.
Cursantii Scolii de Vara GPeC 2012 au fost reprezentanti ai magazinelor online romanesti din diverse segmente de piata – IT&C, fashion, articole pentru copii, petshop, cadouri si bijuterii etc.

Trainerii au fost nume importante in e-commerce-ul romanesc, iar invitatii la discutiile in panel au fost jucatori profesionisti din piata autohtona: Liviu Taloi – Site Audit; Andrei Radu – GPeC; Andrei Georgescu – WhiteImage; Cristian Ignat – AdWords Specialist; Gabriela Chesaru – Buburuza.ro; Claudiu Murariu – PadiCode; Cosmin Negrescu – SEOmonitor; Octavian Badescu – SameDay Courier; Costin Radu – The Geeks; Marius Ghenea – FIT Distribution; George Nicolae – F64.ro; Bogdan Socol – SigmaNet.

Prima zi  a Scolii de Vara GPeC 2012 a fost dedicata unei sedinte de brainstorming, in care s-au pus pe hartie idei si intrebari ce au fost dezbatute in urmatoarele zile.


Cursurile din 6, 7 si 8 septembrie s-au axat pe trenduri in e-mail marketing, Google Adwords, marketing, publicitate, comunicare, PR di branding. Nu au fost deloc ignorate notiunile despre analiza si optimizare Web, tehnicile de tip SEO si optimizarea conversiilor.


Ultima parte a cursurilor a cuprins prezentari despre: optimizare logistica si “customer happiness” pentru magazinele online, sfaturi si lucruri de evitat pentru social media, customer journey in e-commerce.


Cursantii au apreciat in mod deosebit intalnirile de tip “1 la 1”, deoarece acestea le-au oferit ocazia de a primi raspunsuri referitoare la proiectele si magazinele proprii, dar si sa puna bazele unor eventuale colaborari. Aceste intalniri au mers mana in mana cu teambuidling-ul din 9 septembrie, pus la cale de Wild Escapes.

(Sursa: GPeC)

 

Comenteaza