Pentru ce platesc romanii peste 30.000 euro online

Cele mai mari tranzactii online cu cardul procesate de furnizorul de solutii pentru comert electronic PayU in primele luni ale acestui an trec de 30.000 de euro, acestea fiind realizate de persoane fizice pentru plata unor taxe pentru servicii de educatie.

“In 2012, cea mai mare tranzactie procesata de PayU Romania a fost de 8.400 euro pentru un pachet turistic iar in 2011, valoarea a fost de peste 9.000 euro, tot pentru un pachet turistic. Situatia s-a schimbat insa in 2013, cand am inregistrat tranzactii de peste 30.000 euro fiecare, efectuate de persoane fizice pentru plata unor taxe pentru servicii de educatie”, a declarat Daniel Nicolescu, Country Manager interimar al PayURomania si Head of Business Development in cadrul PayU Goup.

Daniel Nicolescu
Country Manager interimar al PayURomania si Head of Business Development in cadrul PayU Goup

Comertul electronic cu plata online prin Romcard a avut o valoare anul trecut de circa 220 de milioane de euro, in crestere cu 38% fata de 2011. De asemenea, au fost inregistrate 4,1 milioane de tranzactii, mai mult cu 51% comparativ cu anul anterior.

“Conform tendintelor pe care le vedem si in piata si in sistemul PayU, ne asteptam ca piata tranzactiilor online sa isi pastreze un ritm de crestere de cel putin 30%. Conform estimarilor noastre, volumul platilor online va ajunge in 2013 la aproximativ 290 milioane euro. Desi nu se stie exact care este ponderea platii online in totalul pietei de comert electronic, estimarile noastre vizeaza un procent situat intre 20% si 25%. Ceea ce ar plasa intreaga piata la o valoare de aproximativ 1,2-1,45 miliarde euro”, a adaugat Nicolescu.

Seful PayU Romania va oferi mai multe detalii despre tendintele de pe piata locala de comert electronic, dar si ce se intampla la nivel regional in cadrul ecomTIM 2013. Afla mai multe despre cum poti participa si tu la acest eveniment, de pe website-ul ecomTIM.

In cadrul primei zile a ecomTIM 2013 se va discuta despre tendintele pietei locale de comert electronic, mobile commerce, despre ecosistemul de care are nevoie un magazin online pentru a deveni un brand de incredere, dar si despre afacerile online romanesti de succes.

Cea de-a a doua zi a evenimentului, dedicata workshop-urilor, va pune in discutie teme precum promovarea site-urilor in social media, usability, afiliere sau analytics.

Biletele pentru prima zi din cadrul ecomTIM se pot achizitiona la pretul de 69 de euro, iar cele care vor garanta accesul la workshop-uri se gasesc la preturile de 39 de euro sau 59 de euro, in functie de durata si complexitate.

Comenteaza