Mai sunt doar 7 zile pana la Conferintele Nationale de E-Commerce 2013

Pe 27 si 28 mai 2013 au loc Conferintele Nationale de E-Commerce, organizate in cadrul celei de a 8-a editii anuale a Galei Premiilor eCommerce. Evenimentul se va desfasura in Bucuresti, la Crystal Palace Ballrooms situat in Calea Rahovei nr. 198A, iar in cele doua zile au loc keynote speech-es, dezbateri publice si 8 workshop-uri in paralel pe subiectele de actualitate in comertul electronic.

Peste 30 de speakeri si traineri – nume sonore ale industriei online – vor participa la Conferintele Nationale de E-Commerce, iar temele de dezbatere vizeaza toate aspectele importante pentru cei care activeaza in piata de comert electronic: situatia actuala a pietei, plati online, servicii de curierat, marketing online, marketing afiliat, SEO, PPC, Analytics, social media, e-mail marketing, perspectiva marilor jucatori asupra comertului online.

Agenda completa a evenimentului este disponibila pe website-ul Galei Premiilor eCommerce la www.gpec.ro/conferinte.

Taxa de participare este de 100 euro/persoana pentru ambele zile de eveniment, daca inscrierea se face pana pe data de 23 mai, ora 23:59. In intervalul 23-26 mai, taxa va fi de 150 euro/persoana.

Inscrierea la Conferinte se face prin completarea formularului de participare, accesibil pe www.gpec.ro/conferinte.

IMPORTANT: Daca iti vei inscrie magazinul online, pana pe 23 mai, la editia din acest an a Galei Premiilor eCommerce, vei beneficia de un discount de 20% oferit de ShopMania in calitate de partener GPeC 2013!

Magazinele online care se inscriu in competitia GPeC si se inscriu pana pe 23 mai, beneficiaza de gratuitate in limita a 2 persoane/magazin in cadrul Conferintelor Nationale de E-Commerce.

Un comentariu la “Mai sunt doar 7 zile pana la Conferintele Nationale de E-Commerce 2013”

  1. Pooja says:

    Conferintele acestea sunt bvnieenite. Mai ales ca mintea noastra e educata astfel incat creaza un ambuteiaj, ca tot e la moda termenul, mental din cauza multor informatii fara rost, pe care nu le stim si nici nu avem curajul sa le triem. Dar intradevar problema ramane aceea pe care a pus-o cineva mai sus. Conferintele se adreseaza unui public deja pregatit. Noi ducem mai departe ceea ce auzim, dar cu cuvintele noastre slabe ca efect si fara pregatire.Iar cartile de felul celor scrise de tine nu intra in colimatorul oamenilor, pentru ca ei deja din principiu nu mai cumpara nimic caruia nu i se face reclama. Asa sunt educati. Daca publicitatea este o arma, ar trebui intoarsa si folosita si in scopuri bune.Oricum ar fi, eu sincer iti multumesc pentru efortul tau de a sustine conferintele, care a contribuit la spalarea de noroi a unei parti din constiinta mea pervertita la un moment dat.

Comenteaza