Inscrierile pentru Gala Premiilor eCommerce 2011 pe ultima suta de metri

Perioada de inscrieri pentru cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) se va incheia pe data de 15 mai 2011 si, potrivit organizatorilor, aceasta nu va fi prelungita.

Asadar, magazinele online mai au la dispozitie mai putin de 2 saptamani sa se inscrie in cea mai dura competitie a online-ului romanesc pentru a beneficia de multiplele avantaje pregatite de organizatori.

Dezvoltata sub un concept in premiera in Romania, cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) este un eveniment-maraton derulat pe parcursul a 8 luni de zile, care provoaca magazinele online la responsabilitate, in scopul cresterii increderii consumatorilor in tranzactionarea prin internet.


Desi GPeC 2011 a ingradit foarte mult sfera potentialilor participanti prin impunerea unor criterii de preselectie deosebit de riguroase, magazinele care se califica in competitie au parte de o serie de avantaje:

Primesc certificarea TRUSTED.ro (marca de incredere dezvoltata de GPeC impreuna cu Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania) care le atesta clientilor  respectarea legii si a bunelor practici in comertul electronic;

Se diferentiaza fata de concurenta, fiind magazine certificate de 3 entitati obiective in piata, neimplicate in activitati de comert electronic;

Beneficiaza de PR-ul la nivel de industrie al TRUSTED.ro si al GPeC 2011, de schimbul de experienta cu ceilalti membri TRUSTED, cat si de ofertele partenerilor TRUSTED;

Trec prin cel mai complex set de criterii de jurizare continand nu mai putin de 89 de elemente dezvoltate in scopul optimizarii conversiilor;

Sunt evaluate in 3 etape de jurizare diferite, de-a lungul desfasurarii GPeC 2011, pentru analizarea evolutiei lor in timp;

Au ocazia sa se intalneasca fata in fata cu membrii juriului GPeC intr-o serie de intalniri consultative, in cadrul carora pot discuta asupra raportului de jurizare, le sunt explicate notele acordate si primesc recomandari pentru solutionarea principalelor probleme;

Beneficiaza de perioade dedicate de timp in care pot remedia problemele semnalate, in asa fel incat sa devina mai performante;

Pot participa la prima Scoala de Vara din comertul electronic romanesc unde, timp de 1 saptamana, sunt organizate cursuri si seminarii pe cele mai arzatoare probleme pentru un magazin online: usability, SEO, AdWords, Analytics, Marketing&PR, organizarea departamentelor in back-office, tehnici de vanzare, chestiuni juridice;

Pe langa jurizarea efectuata de specialisti, magazinele sunt analizate de sute de consumatori obsinuiti, afland astfel care este perceptia clientilor si a potentialilor clienti asupra afacerii lor;

Indiferent daca sunt desemnate castigatoare sau nu, toate magazinele participante la GPeC 2011 primesc rapoartele de jurizare din cele 3 etape, cat si raportul juriului consumator, pentru a cunoaste exact care le sunt punctele forte si unde mai au de lucrat pentru imbunatatirea afacerii;

Participa la Festivitatea de Premiere si la Conferintele GPeC 2011, alaturi de specialistii comertului electronic romanesc.

Taxa de participare la GPeC 2011 este de 700 lei + TVA, dar magazinele online care au participat si la editiile anterioare si sunt deja “Atestate GPeC” beneficiaza de o reducere de 125 lei din valoarea taxei.

Toate magazinele online listate in comparatorul de preturi  ShopMania sau care sunt create cu ajutorul platformei ShopMania BIZ care se inscriu in competitie vor beneficia de 10% discount din valoarea taxei.

(Sursa: GPeC)

Comenteaza