Incepe Gala Premiilor eCommerce 2011

Anul acesta, competitia devenita deja cel mai important eveniment al industriei autohtone de eCommerce, vine cu un concept nou si unic.

Astfel, incepand de astazi si pana pe 15 mai 2011, magazinele online se pot inscrie la cea de a VI-a editie GPeC, promovata sub conceptul “Academia de eCommerce” ce se anunta ca fiind cea mai dificila editie de pana acum, taxa de participare fiind de 700 lei + TVA. Pentru mai multe detalii despre competitie, cat si pentru intreg desfasuratorul Galei, poti consulta website-ul evenimentului.

Toate magazinele online listate in comparatorul de preturi  ShopMania sau care sunt create cu ajutorul platformei ShopMania BIZ care se inscriu in competitie vor beneficia de 10% discount din valoarea taxei.

Printre noutatile aduse de aceasta editie de pilda, se numara si faptul ca nu vor fi acceptate in competitie magazinele online cu o vechime in piata mai mica de 3 luni, nici macar in categoria Start-Up. In plus, criteriile de preselectie sunt deosebit de riguroase presupunand reguli stricte in concordanta cu legislatia in vigoare, dar si cu bunele practici impuse de GPeC.

Astfel, daca vor sa se inscrie la GPeC 2011, comerciantii online sunt obligati sa afiseze pe site-urile lor toate informatiile de contact, sa nu faca spam, sa respecte drepturile de autor si toate celelalte legi aplicabile in domeniu, sa nu vanda produse contrafacute, sa mentioneze daca au marca inregistrata, sa nu aiba erori de functionalitate in procesul de comanda, sa ofere toate informatiile despre modalitatea de tranzactionare, sa se inregistreze la Autoritatea in domeniu daca proceseaza date cu caracter personal etc.

Comerciantii care intrunesc criteriile de preselectie, vor primi Marca de Incredere TRUSTED.ro – programul national de certificare a magazinelor online ce se lanseaza odata cu GPeC 2011, in parteneriat cu Legi-Internet si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania.

Magazinele care respecta criteriile de preselectie si sunt acceptate in competitie, vor primi certificarea TRUSTED cu drept de folosinta pentru 1 an de zile, care sa ateste responsabilitatile asumate de comercianti in fata consumatorilor. Potrivit organizatorilor, programul de certificare se va derula permanent si va fi de sine statator, independent de competitia GPeC.

Pe langa rigurozitatea criteriilor de preselectie, magazinele online vor trece prin 3 etape de jurizare si vor fi evaluate atat de specialisti, cat si de sute de consumatori obisnuiti. In plus, setul de criterii de jurizare GPeC  numara nu mai putin de 89 de criterii focusate pe optimizarea conversiilor.

“Rating-ul unui magazin in piata trebuie calculat in functie de evolutia magazinului in timp, de aceea am decis evaluarea participantilor pe tot parcursul desfasurarii competitiei, in 3 etape diferite. Mai mult decat atat, pentru prima oara la GPeC, comerciantii au posibilitatea sa se intalneasca fata in fata cu juratii pentru a le fi explicate notele acordate si, astfel, sa cunoasca exact de ce au fost depunctati si ce ar trebui sa faca pentru a-si imbunatati afacerea”, spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei. “E prima oara cand participantii au ocazia sa isi remedieze problemele in timpul competitiei pentru ca scopul GPeC 2011 este ca, la final, sa avem in piata magazine performante”, adauga el.


Comenteaza