GpeC 2011 impune criterii si standarde foarte riguroase magazinelor online

Dupa o saptamana de cand au inceput inscrierile pentru cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), deocamdata doar doua dintre cele opt magazine care au solicitat inscrierea, au reusit sa treaca de preselectie.

Acest lucru este datorat, conform declaratiilor organizatorilor faptului ca standardele impuse sunt foarte riguroase. Astfel, magazinele online inscrise in competitie trebuie sa corespunda la 89 de criterii de jurizare focusate pe optimizarea conversiilor si, pentru prima oara in istoria Galei, vor fi evaluate periodic in 3 etape de jurizare diferite.

Celelalte sase magazine care au dorit sa se inscrie vor primi in curand raportul de evaluare si recomandarile organizatorilor Galei pentru a deveni eligibile.
“Daca le aplica, vor putea intra in concurs si vor primi certificarea TRUSTED”, a declarat Andrei  Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.

Magazinele online se pot inscrie la GPec 2011- Academia de eCommerce pana pe 15 mai, taxa de participare fiind de 700 lei + TVA.
Toate magazinele online listate in comparatorul de preturi  ShopMania sau care sunt create cu ajutorul platformei ShopMania BIZ care se inscriu in competitie vor beneficia de 10% discount din valoarea taxei.

Pentru mai multe detalii despre competitie, cat si pentru intreg desfasuratorul Galei, poti consulta website-ul evenimentului.

Comenteaza