Castigatorii eCommerce-ului romanesc in 2011

Ieri, 22 noiembrie 2011, Gala Premiilor eCommerce si-a desemnat pentru a 6-a oara castigatorii. Conferintele GPeC au renunit numele sonore ale industriei online care au dezbatut subiecte de actualitate si interes pentru magazinele si antreprenorii prezenti. Printre speakeri s-au numarat: Marius Ghenea (FIT Distribution), Doina Costache (Google Romania), Cristian Herghelegiu (ePayment), Radoslaw Hofman (Pay U Polonia), Dorin Boerescu (2Parale) etc., dar si invitatul special prin broadcasting – Bryan Eisenberg (unul din cei mai buni specialisti la nivel mondial in marketing online si optimizarea conversiilor).

Editia curenta a Galei Premiilor eCommerce a fost cea mai complexa de pana acum, numarand 61 de magazine online participante care au trecut prin 3 etape de jurizare diferite pe parcursul celor 8 luni in care s-a desfasurat competitia. Acestea au fost analizate intr-un interval lung de timp de catre 17 specialisti si prin prisma a 89 de criterii de jurizare, pentru a analiza evolutia lor pe tot parcursul anului.

De asemenea, aprox. 120 de consumatori obisnuiti au notat magazinele inscrise la GPeC prin prisma lor de clienti, comerciantii primind astfel un feedback real al celor care cumpara de pe internet.

Nu in ultimul rand, magazinele participante au avut ocazia sa se intalneasca fata in fata cu juriul Galei pentru a le fi explicate notele si pentru a primi recomandari despre cum sa isi rectifice problemele semnalate. De asemenea, au avut ocazia sa participe la prima Scoala de Vara din comertul electronic romanesc, constand intr-o serie de cursuri si studii de caz sustinute de specialistii online-ului romanesc, timp de aproape 1 saptamana.

Premiile decernate ieri la Gala Premiilor eCommerce au vizat intreaga industrie de comert electronic: de la bancile procesatoare de plati, la magazinele online si furnizorii de servicii conecsi. Castigatorii au fost desemnati fie in functie de statisticile RomCard, fie prin notele juriului specialist si consumator, dar si prin consultarea magazinelor online inscrise in competitie.

Premiile oferite in functie de statisticile RomCard:

Banca Transilvania – cea mai eficienta banca in inrolarea cardurilor in 3D Secure (peste 1 milion de carduri inrolate in ultimul an

BRD-GSG – cele mai multe carduri activate in 3D Secure (54.810 carduri activate)

Banca Transilvania – cei mai multi comercianti inrolati in 3D Secure (186 comercianti)

BRD-GSG – Banca Anului in eCommerce – cel mai mare volum procesat (1.992.569 tranzactii)

Premiile proprietare Gala Premiilor eCommerce (prin consultarea cu magazinele participante in competitie)

FAN Courier – cel mai bun serviciu de curierat

ShopMania.ro – cel mai eficient comparator de preturi

Magento – cea mai buna platforma / solutie e-commerce

Google AdWords – cel mai eficient serviciu de marketing externalizat

Premiile magazinelor, acordate in functie de votul juriului specialist, pe categorii de produse si servicii comercializate:

Articole sportive, timp liber si divertisment – SportAddict.ro 871.83 puncte

Bebelusi, copii & jucarii – Strollers.ro 893.16 puncte

Birotica si papetarie – Papetarie.ro 725.66 puncte

Cadouri si flori – Cadouri-Originale.ro 865.66 puncte

Carti, reviste si publicatii – BuyBooks.ro 781.99 puncte

Casa si gradina – Eco-Iluminat.ro 862.66 puncte

Fashion – TaraFashion.ro 846.66 puncte

IT&C, electronice si electrocasnice – Gamesline.ro 825.33 puncte

Petshop – Animal-Vet.ro 841.83 puncte

Sanatate si frumusete – Wellness.ro 801.66 puncte

Servicii – RCAsuperIeftin.ro 689.66 puncte

In functie de votul juriului specialist, s-au desemnat si cele mai importante premii ale GPeC 2011:

ANIMAL-VET.ro – cel mai bun start-up
STROLLERS.ro – cel mai bun magazin online din grupa Experienced

Premiile User’s Choice, decernate pe baza votului juriului consumator:

Cartuse-Imprimante.net – cel mai bun start-up
24Shop.ro – cel mai bun magazin online din grupa Experienced

Juriul consumator a fost format din aprox. 120 de persoane, care au punctat magazinele de la 1 la 5 (unde 1 inseamna foarte slab si 5 – foarte bun) pentru 6 criterii care vizeaza experienta de cumparare a utilizatorilor obisnuiti dintr-un magazin online.

Toti participantii vor primi raportul de jurizare final, reprezentand media celor 3 etape de evaluare pe care le-au parcurs in timpul celor 8 luni de competitie.

(Sursa: GPeC)

Comenteaza