Afla agenda Conferintelor Nationale de E-Commerce

Anul acesta, pe 8 si 9 mai 2012, va avea loc prima editie a Conferintelor Nationale de E-Commerce organizate de GPeC, eveniment care se va desfasura in Bucuresti, la Crystal Palace Ballrooms. Cei interesati sa participe se mai pot inscrie doar pana sambata, 5 Mai, taxa de participare pentru cele 2 zile fiind de 350 lei / persoana (TVA inclus).

30 de speakeri romani si internationali vor fi prezenti la Conferintele Nationale de E-Commerce pentru a dezbate cele mai importante subiecte de comert electronic.

Pe 8 Mai se va discuta despre: Radiografia e-commerce in Romania – studiu de piata (vei afla despre penetrarea comertului electronic pe categorii de varste; care sunt factorii de decizie pro si contra comert online din prisma consumatorilor; cat de importanta este sau nu increderea intr-un brand; care sunt canalele care aduc consumatorii in magazinele online; care este gradul de satisfactie al consumatorilor vis-a-vis de magazinele online, pe tipul de produse comercializate).

Se vor dezbate statistici, evolutia, problemele si trendurile de pe piata de comert online cu Catalin Cretu (VISA Europe), Gabriel Ghita (MasterCard Europe), Marin Mitroi (RomCard), Dan Bulucea (Google Romania), Cristian Herghelegiu (PayU).

Alti vorbitori vor fi: Jerzy Warchalowski, Google Polonia: Google’s view on E-Commerce (you will find out about Google’s mission and strategy; E-Commerce Globally and E-Commerce in Poland; Typical e-commerce strategy on Google; A few examples of creative e-commerce campaigns; Sorin Manica, Allegro Group: Ascensiunea site-urilor de anunturi in Europa Centrala si de Est; Robert Anghel, Orange Romania: Trei mituri false in comertul electronic (vei afla cum poti folosi baza de clienti si traficul actual pentru a creste numarul de comenzi si valoarea vanzarilor; cum abordezi clientii potentiali si cum ii loializezi pe cei existenti); Marius Ghenea, FIT Distribution; Dana Iorga, IT&S, Koyos.ro.

Gary R. Beal, Vanguard Online Media: Growing need for SEO (Rouge SEO and Questionable Practices; Doing your own SEO (Time, Ability and Need vs. Outsourced Cost); Importance of Paid Advertising; Emerging Trends and Retention Strategies; New Advertising Opportunities; Reputation Management (e.g.Whisper Campaigns; Networking).

Dezbatere publica cu magazinele online (panel): Invitati: Mihai Patrascu (evoMAG), Gabriel Rusu (BestKids), Catalin Stroe (FAN Courier), Mircea Scarlatescu (123flori.ro), Rares Jianu (TinaR)

Calin Fusu, Zumzi: Cum pot profita magazinele online de site-urile de reduceri colective (vei afla despre: cum abordeaza ecommerce-ul jucatorii mari din ‘reduceri’; cum sa lucrezi profitabil cu site-urile de reduceri; flash sales versus daily deals versus marketplaces; studii de caz cu oferte de e-commerce pe Zumzi)

Marius Buiculescu, ATIP Design: Foto-animatia combate plictiseala (Sabloanele abunda iar site-urile tind sa comunice vizual in acelasi mod. Asta e plictisitor. Unde mai sunt criteriile de diferentiere? Care ar fi optiunile, cand produsul se doreste a fi prezentat pe display intr-un mod diferit fata de competitori?)

Mugur Frunzetti, Floria.ro: Cum sa vinzi online barbatilor (topic-uri atinse: Barbati versus femei – 2 abordari diferite? Putem vorbi despre un mod specific in care vindem online barbatilor? Oare este mai important sexul sau motivatia de achizitie? Vindem la fel barbatilor care cumpara IT&C si celor care cumpara flori?)

Gabriela Chesaru, Buburuza.ro: Sa vorbim despre femei (Elemente de design, forma si culoare; Comportamente ā€“ Femeile vor mereu alceva… Si luna de pe cer; De ce isi cumpara femeile pantofi?; Comunicare – Trei fraze de agatat femei)

Cristian China Birta (Chinezu): Social Media si Comertul Electronic (vei afla despre: vanzarile directe vs. social media; cum poate social media sa ajute magazinele online; de ce trebuie sa te feresi in social media)

Ziua de 9 Mai 2012 este structurata din 2 module: 8 workshop-uri desfasurate in paralel si E-Commerce Zone (modul de intalniri de business 1 la 1 intre participanti si furnizorii de servicii si solutii de comert electronic). Workshop-urile si trainerii sunt:

Google Analytics si Optimizarea Conversiilor” (Liviu Taloi, SiteAudit)
Usability si Customer Journey” (Andrei Radu, GPeC)
SEO ā€“ tips and tricks” (Gary R. Beal, Vanguard Online Media)
Cum sa vinzi mai mult online” (Sorin Manica, Allegro Group)
Social Media” (Ionut Oprea, FaceBrands)
E-Mail Marketing” (Mihai Secasiu, WomSend)
Marketing Afiliat” (Dorin Boerescu, 2Parale)
Optimizarea campaniilor Google AdWords” (Cristian Ignat – 2Parale & Ionut Munteanu – WebDigital)

Dupa amiaza zilei de 9 Mai este rezervata E-Commerce Zone in care te vei intalni cu furnizorii de servicii e-commerce si consultantii de specialitate: AvantiCart, Content Speed, Magedoo Interactive, ShopMania Biz, SilkWeb, Extended, XCommerce, Inotec, Liviu Taloi (SiteAudit), Mihai Ghita (SiteLab), Bogdan Manolea (Legi-Internet.ro), Gary R. Beal (Head of Search, Vanguard Online Media), Krumel, Olivian Breda, 2Parale, FaceBrands, Blogal Initiative, WomSend, ATIP Design, Zumzi.

(Sursa: GPeC)

Comenteaza