A 11-a editie anuala a GPeC a luat startul!

Incepand de astazi si pana in noiembrie urmeaza 8 luni de evenimente e-commerce Premium care se vor desfasura sub egida GPeC 2016.

GPeC 2016 va debuta cu evenimentul GPeC Summit 25-26-27 Mai, 3 zile intensive de conferinta si workshop-uri, in cadrul carora invitatii si trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialisti romani si internationali din domeniile comertului electronic si digital marketing-ului.

GPeC Summit, 25-26-27 Mai 2016 – 3 zile de continut E-Commerce Premium!

Vizual CP - GPeC 2016 a luat startul
Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai putin de 8 speakeri internationali – toti experti practicieni, recunoscuti la nivel global drept adevarate autoritati in E-Commerce si Digital Marketing: Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association); Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate); David Darmanin (Founder Hotjar); Karl Gilis (Co-Founder AGConsult); Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL); Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko); Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere); Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD.

Ziua 1, 25 Mai 2016 – Conferinta GPeC & GPeC E-Commerce Expo

Prima zi de Conferinta Premium va fi plina de keynote-uri si panel-uri de dezbatere cu speakeri WOW, internationali si romani; subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentala & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistica & Curierat, Studii de Caz; se vor prezenta cifre, statistici si tendinte de evolutie despre comertul online romanesc si european / market insights.

GPeC E-Commerce Expo: magazinele online se intalnesc si discuta cu principalii furnizori de solutii si servicii de comert electronic din Romania;

GPeC E-Commerce Party: dezlantuim networking-ul in super muzica si super petrecere!

Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 – Workshopurile GPeC

Subiecte de maxim interes dezbatute in cadrul workshopurilor, de neratat pentru orice magazin online;
de cei mai buni traineri internationali si romani –  Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL) si Chris Hague (Communication & Marketing Manager ZoomSphere) sunt doar primii 4 traineri anuntati.

Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o Oferta Early-Bird, valabila pana pe 15 Mai 2016, inclusiv, potrivit careia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costa doar 147 euro (TVA inclus).

Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakerii confirmati pana in prezent si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC.

De astazi pana pe 31 Mai 2016, magazinele online care vor sa isi evalueze website-urile si prezenta online, se pot inscrie in Competitia GPeC. Peste 20 de experti in e-commerce – membri in Juriul GPeC – vor analiza website-urile magazinelor tinand cont de 125 de aspecte esentiale pentru orice business online, aspecte care vizeaza: Usability, Customer Experience, Design, Functionalitati, Social Media, Mobile, SEO, Securitate, Aspecte Juridice si Profesionalismul si Calitatea Serviciilor magazinelor.

Ca in fiecare an, criteriile de jurizare GPeC au fost actualizate tinand cont de ultimele tendinte din e-commerce, in asa fel incat magazinele online sa obtina in urma evaluarii o adevarata radiografie a website-ului lor. Practic, fiecare magazin inscris in Competitie va cunoaste exact care sunt principalele probleme ale prezentei sale online si, mai ales, ce si cum trebuie sa remedieze pentru a vinde mai mult.

Pentru mai multe detalii despre cum poti sa-ti inscrii si tu magazinul online in aceasta competitie, precum si taxele de participare, vezi informatiile de pe site-ul organizatorilor.

Comenteaza